Thursday, February 14, 2008

Perutusan Raja Sehari kami


Rasulullah SAW bersabda (berdoa kepada pasangan pengantin):
“Semoga Allah memberkati kamu dan memberkati ke atas kamu serta mengumpulkan kamu di dalam kebaikan”
(Hadis riwayat Ahmad, Abu Daud, an-Nasaie dan al-Tirmizi)

8 Comments:

Blogger afzanur_rahman said...

salam...nak ty...walimah ni.......semua yg masuk blog ni dijemput ker?

7:17 PM  
Anonymous akhie nabil said...

insyaallah..jemputla datang :)

2:16 AM  
Blogger Syed Abdul Kadir said...

Tahniah akhi.. Maaflah tak dapat hadir kot.. Dok di UK lagi ni.. hehe.. Moga barakah lah majlis tu. Dan moga bahagia hingga ke akhirat, ucapan in advance in. Barakallahu lakuma, wabaraka alaikuma wajama'a bainakuma bilkhair..

11:26 AM  
Anonymous Qurratul 'Ain said...

Mabruk.Orang perlis rupanya.ana pon perlisian.walimah pon di perlis ka? Mac tak dpt la nak attend,masih belum balik malaysia lagi sehingga june.Tahniah sekali lagi.

9:54 PM  
Blogger Ibrahim Fikri Bin Abdullah said...

Selamat Pengantin Baru Semoga Bahagia ke Anak cuci no..ok
Ibrahim Fikri Bin Abdullah

2:49 AM  
Blogger Kasih said...

Tahniah...
Semoga diberkati dan kekal bahagia..
and dapat anak2 yang chomel... :)

9:08 AM  
Blogger Hany FF said...

Mabruk! Nabil, maaf saya tak dapati penuhi jemputan. Kad jemputan ada sampai di rumah. Semoga dapat membina mahligai bahagia di dunia & akhirat. :)

6:52 PM  
Blogger ummu muhammad said...

alhamdulillah...barakalLah akhi...
tru blog kak hany, ana terbaca walimah nabil. Eh mcm kenal je rasanya nabil ni. Salam jua buat zaujah. Mabruk..alfun mabruk!- ukht aminah wajihah

3:14 PM  

Post a Comment

<< Home